HTML

A világ az én szemüvegemen keresztül

Régóta szerettem volna blogot írni már! Régebben sokat írtam naplót, de újabban egyszerűen nincs rá időm! Gép előtt elég sokat vagyok, így logikusabbnak tűnt egy internetes napló létrehozása! Szeretném veletek megosztanii a gondolataimat, érzéseimet és amit a világról, azon belül a saját életemről, munkámról gondolok.

Friss topikok

Linkblog

Új év, új remények? Vagy csak szimplán új feladatok?

2009.01.04. 10:45 pats_fan

Megint kezdem azt érezni, mint annak idején, amikor rendes naplót írtam, hogy elhanyagolom a blogot! De ennek egyszerű prózai oka van! Egyszerűn nem férek hozzá a gépemhez a Karácsonyfától! Megint akkora fát vettünk, hogy elfoglalja a fél szobát! De kedden már leszedjük, mert iszonyúan hullik. Meg akkor szabadnapos vagyok és akkor van egy egész napom arra, hogy leszedjem a fát, elrakjam a díszeket, feltakarítsak! Pénteken felporszívóztam, mert már kezdtek túlnyomó többségben lenni a fenyőtüskék, de tegnap este már megint olyan volt a szoba, mintha fel sem takarítottam volna!

Újfent elhatároztam, hogy vennem kell egy könyvespolcot, ami gyakorlatilag dvd polcként fog funkcionálni, mert egyszerűen utálom, hogy szanaszéjjel vannak a filmjeim és nincs benne semmi rendszer! Én átlátom ugyan a káoszt, de más nem. Meg szeretném, ha mindenki látná a gyűjteményemet, ha a szebb dobozokat ki tudnám rakni úgy, ahogy megérdemlik.

Vasárnap van és én megint itt ülök reggel hét óra óta a recepción. Szerencsére eddig nem sok minden történt, remélem nyugis nap lesz. Lassan már eltelik a fele és ez nagyon jó! Vágyom már haza, egy kis nyugira. Hogy végre végig tudjam nézni a Hortont, amit már három napja próbálok! :)

Van egy ill. két titkos vágyam 2009-re! Egy, szeretném, ha megkérnék a kezem és jó lenne egy esküvő is. Kettő, év vége felé jó lenne elkezdeni pocakosodni, mert igencsak ketyeg már a biológiai órám! :) Persze még csak 27 leszek májusban, de ez is viszonyítás kérdése! Én mindig is fiatalon akartam szülni, de ennek ellenére 26 évesen még mindig ott tartok, hogy egyelőre nincs esélyem babára! Én úgy vagyok vele, hogy habókra nem vállalom be a gyereket! Csak akkor, ha meg tudom neki teremteni a megfelelő körülményeket! Miután egyelőre csak munkám van, lakásom nincs, így marad a helyzet olyan, mint eddig!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patsfan.blog.hu/api/trackback/id/tr94856534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása