HTML

A világ az én szemüvegemen keresztül

Régóta szerettem volna blogot írni már! Régebben sokat írtam naplót, de újabban egyszerűen nincs rá időm! Gép előtt elég sokat vagyok, így logikusabbnak tűnt egy internetes napló létrehozása! Szeretném veletek megosztanii a gondolataimat, érzéseimet és amit a világról, azon belül a saját életemről, munkámról gondolok.

Friss topikok

Linkblog

Munkával telik a Karácsony egy része

2008.12.25. 10:48 pats_fan

Borzasztó dolog volt a tegnap esti csodás Karácsonyozás után ma reggel hat órakor felkelni, hogy munkába induljak! Ez van, ezt kell szeretni, ezzel szoktam magam áltatni!

Amikor idekerültem, tudtam mi vár rám! Amikor elkezdtem középiskolában, illetve fősulin tanulni a turizmust, akkor is pontosan tudtam, hogy mit vállalok! A szállodaiparban nincs se hétvége, se ünnep! Az egyetlen előnye a dolognak, hogy ilyenkor dupla bért kapok! :)

Amúgy régóta szerettem volna már blogot indítani és megosztani a világgal, hogy mit gondolok!

És akkor pár gondolat a Karácsonyról! Számomra ez a "legszentebb" ünnep! Ilyenkor mindig együtt van a család, megajándékozzuk azokat, akiket szeretünk és együtt ünnepelünk azokkal, akiket szeretünk!

Itt ülök a recepción és nem azon kesergek, hogy nekem ma dolgozni kellett jönni. Inkább arra gondolok, hogy a nagymamám a nyakamba borult, amikor kibontotta a pulcsit, amit tőlünk kapott, vagy hogy anyukám mennyire örült a Koncz Zsuzsa koncertjegyeknek, vagy hogy a párom - akit a világon mindennél jobban imádok - a tőlem kapott órában aludt. Egész este azt nyomogatta és látszott rajta, hogy nagyon tetszik neki! Tesóm is nagyon örült a bocinak, amit kapott, bár azt mondta nehogy megvegyem neki, de nem tudtam ott hagyni! És nagy meglepi volt a Született feleségek dvd is!

Nekem is teljesült egy nagy vágyam, a páromtól egy Panasonic dvd felvevőt kaptam Karácsonyra! Nagyon örültem neki, nem is számítottam rá!

Anyuéktól pedig kaptam/kaptunk két jegyet a Pink koncertre! Ennek szintén nagyon örültem, mert lemaradtam arról a koncertről, ami volt! Páromat majd szépen felkészítem rá. Van cd-m is meg dvd-m is, így lesz mivel ráhangolódnia! :))))

Szerencsére három órakor végzek, robogok is haza a finom, ünnepi ebédre! Anyu Apu kívánságának megfelelően mindig valami újat készít! De lesznek megszokott finomságok is! Már alig várom, szerencsére már csak négy órát kell kibírnom és mehetek is haza!

Holnap pedig megyünk keresztapámékhoz Karácsonyozni! Minden évben cserélünk, egyszer ők jönnek hozzánk, egyszer pedig mi megyünk! Most ők a sorosak! :))))))

A délután nagy része biztos azzal fog telni, hogy nyomogatom a dvd-felvevőt, próbálgatom és szerintem megnézzük majd a Wall-E-t is!

Mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patsfan.blog.hu/api/trackback/id/tr79840963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása