HTML

A világ az én szemüvegemen keresztül

Régóta szerettem volna blogot írni már! Régebben sokat írtam naplót, de újabban egyszerűen nincs rá időm! Gép előtt elég sokat vagyok, így logikusabbnak tűnt egy internetes napló létrehozása! Szeretném veletek megosztanii a gondolataimat, érzéseimet és amit a világról, azon belül a saját életemről, munkámról gondolok.

Friss topikok

Linkblog

16 and pregnant

2010.06.18. 22:28 pats_fan

A fenti cím egy az mtv-n futó műsor címe. Amely nem másról szól, mint 16 éves tinédzser lányokról, akik bizony teherbe esnek. Tanulságos egy sorozat, főleg nekem így 28 éves fejjel, amikor napról napra jobban érzem, hogy mennyire szeretnék már gyereket. De sajnos kevés rá az esély a közeljövőben.

A héten beszélgettem Katkával msn-en, nem mintha ez olyan nagy újdonság lenne. :D Igaz, Katka? Pont egy olyan rész volt, amiben a lány szülei addig győzködték őt, amíg végül azt mondta, hogy rendben, nincs más választásom, örökbe adom a gyerekemet. Bárhogy csűrtük-csavartuk a témát, egyszerűen nem tudtuk elképzelni, hogy valaki hogy kényszerítheti erre a gyerekét. Ezerszer állnék inkább a lányom mellé, ha 16 évesen teherbe esne, minthogy azt mondjam neki, hogy ha már kihordtad azt a babát, aki 9 hónapig a te pocakodban volt és akit meg is szűltél, hogy add oda másoknak. Tudom, ez szívtelenül hangozhat, ha azoknak a szemszögéből nézem, akik évek óta küzdenek azért, hogy lehessen gyerekük.

De nem, egyszerűen nem tudnék lemondani a saját gyerekemről. Ha a belemet kellene kidolgoznom, ha alig aludnék, ha mindenért meg kellene harcolnom, ő akkor is az én húsom és vérem. És tulajdonképpen a végén még az is kiderült, hogy a lányt is örökbe fogadták, így meg aztán végképp nem értem, hogy valaki hogy mondhat ilyet a 16 éves gyerekének. Persze nyilván nem lenne könnyű, sőt, inkább azt mondanám, hogy pokoli nehéz, de én hiszek benne, hogy minden egyes másodperce megéri.

A másik dolog, amin gondolkoztam, hogy azért komolyan felmerül a szülők felelőssége, hogy a tinédzser lányuk terhes lesz. Nem vagyok sem prűd, sem naív, így biztos vagyok benne, hogy ezek a mai fiatalok egyrészt sokkal hamarabb érnek, másrészt pontosan tudják, hogy mi fán terem a szex. És itt merül fel a szülők felelőssége, ezerszer figyelmeztetném a lányomat, hogy védekezés nélkül terhes lehet. De ha már terhes lesz, akkor biztos, hogy teljes mellszélességgel mellé állnék. Mert kire számítson, ha nem rám.

Az első évadban szereplő párok közül, egyedül Catelynn és Tyler kapcsolata állta ki ezt a próbát, csakhogy ők lemondtak a kislányukról, Carly-ról. Lehet, hogy most saját magam cáfolata következik. Mert őket megértem. Nem olyanok a körülményeik, hogy  felelősségteljesen fel tudják nevelni ezt a babát. És bizony-bizony 17 évesen lehet valaki annyira komoly, hogy azt gondolja, hogy a másikkal akarja leélni az életét. Tyler megkéri Catelynn kezét. A többiek mind szakították, mert a srácok egyszerűen nem tudták felvállalni, hogy ők bizony apák lettek. Alig törődtek a gyerekeikkel. A lányok helyzete sokkal nehezebb, hiszen ők nem mondhatják azt, hogy jó, hát akkor most valaki vigyázzon a gyerekre, mert nekem bulizni van kedvem. A srácok ezt megtehetik. A lányoknak viszont gondoskodnia kell a gyerekekről, nekik sokkal nagyobb a felelősségük.

Most hogy így csapongtam egy sort a gondolataimmal, megyek és folytatom Crissy-t. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patsfan.blog.hu/api/trackback/id/tr942092656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása